View Poll Results: Have you laid pipe on your boat??

Voters
26. You may not vote on this poll
  • Hell yeah I do! (High Five)

    17 65.38%
  • I've thought about it but it hasn't happened yet.

    7 26.92%
  • My wife is a prude, this is an absolute no-go.

    0 0%
  • I'm thankful for road head, ain't pushin my luck.

    2 7.69%
Multiple Choice Poll.
Page 4 of 5 FirstFirst ... 2345 LastLast
Results 31 to 40 of 42
  1. #31
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    Henderson, NV
    Posts
    5,065

    Default

    I get a feeling that RC has been thinking about this for a LONG time based on the quick post with points and a whole program laid out
    '06 Supra Launch 20SSV-gone but never forgotten

  2. #32
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Katy, TX
    Posts
    5,764

    Default

    Quote Originally Posted by sandm View Post
    I get a feeling that RC has been thinking about this for a LONG time based on the quick post with points and a whole program laid out
    HAHAHAHA. I was thinking the same thing, how long has this topic been at the tips of his fingers to post while he waited for an opening.
    David

    2017 Moomba Mojo Max Surf Edition, 2 Pair Wetsounds Rev10s powered by an SD2, 6 pair Wetsounds XS650M and Wetsounds XS12 powered by SD6 all controlled by a WS420.

    SOLD***2008 Mobius LSV, Gravity III , Wake Plate, Z5, Exile SX65c's, Exile XM9s, Exile XI12D, Exile Javelin, Exile 30.2***SOLD

  3. #33
    Join Date
    Jan 2017
    Location
    Alabama
    Posts
    72

    Default

    Does it have to be in the boat or in the water hanging on to the boat? Asking for a friend!
    2017 Moomba Craz
    Max Surf edition
    2018 Nissan Titan Pro 4X

  4. #34
    Join Date
    Aug 2017
    Posts
    864

    Default

    Pass.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  5. #35
    Join Date
    Sep 2015
    Location
    Conroe, TX
    Posts
    838

    Default

    Quote Originally Posted by Dan View Post
    Does it have to be in the boat or in the water hanging on to the boat? Asking for a friend!
    Im guessing you’ve never boated in Conroe or the trinity. Lmao
    No girl in her right mind would let you in her in those waters! No telling what you would catch... growing up in the Huntsville/trinity area, we had a saying. 594- say no more! That’s the trinity area code. It applied to girls or pretty much anything coming outta that place! Lmao
    Now then, I’d say water counts... but that’s just me!
    Overkill is underrated

    2006 Supra 24SSV Gravity Games- traded but never forgotten

    2017 Supra SA 400

  6. #36
    Join Date
    May 2018
    Posts
    705

    Default

    Quote Originally Posted by Broke Pilot View Post
    Im guessing you’ve never boated in Conroe or the trinity. Lmao
    No girl in her right mind would let you in her in those waters! No telling what you would catch... growing up in the Huntsville/trinity area, we had a saying. 594- say no more! That’s the trinity area code. It applied to girls or pretty much anything coming outta that place! Lmao
    Now then, I’d say water counts... but that’s just me!
    Gotta agree that lakes or any water for that matter is full of nasty things that a girl would not want inside her.

    Not to mention water is by far the worst lubricant.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  7. #37
    Join Date
    Jan 2017
    Location
    Katy, TX
    Posts
    655

    Default

    Quote Originally Posted by rdlangston13 View Post
    HAHAHAHA. I was thinking the same thing, how long has this topic been at the tips of his fingers to post while he waited for an opening.
    Yeah, I'm bored AF....true that.

    Now the question remains, who baptized the Mojo first....? Cody or David?
    2017 Moomba Craz Surf MAX Edition
    Flow 2.0 Surf System w/ AutoWake™
    4,600 Lbs Ballast - Enzos + Lead
    Wet Sounds REV10s + REVO12-XXX

  8. #38
    Join Date
    Sep 2015
    Location
    Conroe, TX
    Posts
    838

    Default

    Agreed... same here. Lol
    Oooh. I have a feeling that will remain a chicken/egg scenario... lmao
    Overkill is underrated

    2006 Supra 24SSV Gravity Games- traded but never forgotten

    2017 Supra SA 400

  9. #39
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Katy, TX
    Posts
    5,764

    Default

    Quote Originally Posted by Broke Pilot View Post
    Agreed... same here. Lol
    Oooh. I have a feeling that will remain a chicken/egg scenario... lmao
    I can guarantee you neither. And if it happens it will be me as it is no longer part Codys.
    David

    2017 Moomba Mojo Max Surf Edition, 2 Pair Wetsounds Rev10s powered by an SD2, 6 pair Wetsounds XS650M and Wetsounds XS12 powered by SD6 all controlled by a WS420.

    SOLD***2008 Mobius LSV, Gravity III , Wake Plate, Z5, Exile SX65c's, Exile XM9s, Exile XI12D, Exile Javelin, Exile 30.2***SOLD

  10. #40
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    NY
    Posts
    487

    Default

    When did this turn into a 70’s Manhattan men’s club? I think I can picture the all the rich mahogany, smell the cigar smoke, and taste the whisky.
    '06 Outback - Gone but not forgotten
    '13 Mojo

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •